miércoles, 30 de septiembre de 2009

Exposo la importància de la Comunicació a la Trobada Estatal de Defensors Locals d'Espanya

Demà dijous marxo a Vigo. Serà un viatge llampec, però en tinc moltes ganes. Fa uns mesos, em van oferir la possibilitat d'exposar la meva experiència com assessor de Comunicació del Síndic Municipal de Greuges de Sabadell en una trobada estatal de Defensors Locals. És un orgull poder explicar el cas concret que vaig treballar a Sabadell: què vam fer, quines van ser les nostres prioritats i quins són els objectius actuals de Comunicació. De fet, el Síndic de Sabadell és un dels primers (o, fins i tot, el primer) defensor local d'Espanya que va apostar per la gestió professional de la Comunicació. Però la ponència també servirà per donar el meu punt de vista de la importància de la Comunicació en qualsevol organització, empresa o Institució. Convèncer als Defensors locals de tota Espanya d'apostar per la Comunicació (professional) per difondre la seva activitat, estar presents a l'agenda pública i arribar a tots els seus públics potencials és el meu objectiu.

Quan torni de Vigo, intentaré penjar en un post-resum de la meva ponència.

De moment us deixo amb unes fotografies del programa de ponències del II Encuentro Estatal de Defensores Locales. Llàstima del meu accent (hauria de ser obert!) i de l'accent que falta a Síndic de Sabadell! Per cert: ja us avanço que he canviat el títol de la ponència: en comptes de parlar de "La importancia de los medios de comunicación en las tareas de los defensores locales", parlaré de la importància de LA COMUNICACIÓ en les tasques dels defensors locals. La Comunicació va més enllà dels mitjans i és necessària una visió global de la mateixa.

No hay comentarios: