domingo, 19 de septiembre de 2010

La risoteràpia més massiva i mediàtica de Barcelona

Acostumat a la comunicació seriosa i institucional de les darreres setmanes, sempre va bé fer un kit-kat per comunicar quelcom divertit i diferent. Ahir dissabte el centre comercial Diagonal Mar va acollir la primera risoteràpia massiva de Barcelona. La pluja no va frenar als aproximadament 200 assistents, que van canviar la terrassa del centre per l'interior, per riure i passar-s'ho bé seguint les indicacions dels monitors de "Son-risas". I allà hi era jo, ocupant-me dels mitjans de comunicació presents, després de la convocatòria realitzada en les últimes setmanes.

L'acció s'emmarca en la iniciativa "OOOHMM... Terapia relax after summer", que porta a terme el departament de màrqueting de Diagonal Mar amb el suport de les agències Poko Frecuente (conceptualització i producció) i Touchpoint (estratègia i RRPP).

Pel que a mitjans respecta -que és la meva feina-, l'acció d'ahir va ser una de les més mediàtiques de les convocades per Diagonal Mar en els darrers 3 anys. I és que van assistir mitjans com BarcelonaTV, TV3, TVE, l'Agència EFE, La Vanguardia i El Periódico. La important cobertura mediàtica obtinguda, entre les que destaca l'aparició al "TN Vespre" d'ahir dissabte, la convocatòria de Catalunya Ràdio a través del "Catalunya Matí" d'ahir o les fotonotícies d'El Periódico, La Vanguardia i el diari Segre d'avui, se suma a les notícies prèvies al dia d'ahir, que anunciaven la risoteràpia massiva: diari Què!, El País, Time Out, La Guía del Ocio...

Enhorabona a Diagonal Mar i, en especial, al seu equip de màrqueting, que han apostat per una acció potencialment mediàtica i que ha demostrat una gran acceptació per part dels barcelonins.

Podeu veure un resum de l'acció d'ahir al vídeo de lavanguardia.es: http://www.lavanguardia.es/premium/publica/publica?COMPID=54005258166&ID_PAGINA=200806163&ID_FORMATO=9








No hay comentarios: