martes, 12 de enero de 2010

Gràcies per tancar el cicle de la comunicació amb mi i per començar, plegats, el nou 2010

Fa dies que ho tenia pendent: moltíssimes gràcies a tots els que heu tancat el cicle de la comunicació amb mi! Gràcies als que heu escrit un comentari i també als que m'heu enviat un sms o un e-mail, m'heu trucat per telèfon o ho heu fet en persona.
Més que un exercici pràctic o una acció per donar notorietat al meu blog, la veritable intenció de la felicitació nadalenca era ressaltar la importància de la interacció, la resposta, per tal que tota comunicació sigui efectiva. Estic acostumat a enviar Notes de Premsa i comunicacions als mitjans... però tot això no té sentit sense la resposta dels periodistes, la seva opinió, la seva acció. Com tampoc no tenen sentit els anuncis publicitaris sense la resposta de l'usuari; o els articles de premsa sense l'opinió dels lectors, per posar alguns exemples. Ja ho deia el gran Joan Costa a les classes del Màster que vaig fer fa uns anys: la comunicació és acció (i afegia: i tota acció és comunicació). I això és aplicable a tots els camps, no només al món de la comunicació corporativa, la publicitat o el periodisme.
L'any 2010 comença amb molta feina. I això és bo, donada la situació general que ens ha tocat viure. Desitjo, de tot cor, seguir compartint amb tots vosaltres reflexions, moments i comentaris durant aquest 2010. Som-hi!

No hay comentarios: