lunes, 24 de agosto de 2009

Comença el curs

Avui començo el nou curs 2009-2010. M'agrada tornar a la feina a finals d'agost, quan encara no està al 100% la plantilla ni la feina, per així poder-me organitzar i posar al dia. A l'agenda hi ha programades moltes tasques i compromisos, però això, més que espantar-me, em recorda que sóc molt afortunat de tenir feina (de moment... toco fusta!) i de fer el que realment m'agrada. Crec que aquest curs serà especial i millor que l'anterior. Que així sigui!

A data d'avui, les vacances ja són un record. Això sí: un molt bon record. M'ho he passat molt bé, he desconnectat, he gaudit, m'he relaxat, he rigut i, sobretot, he sigut molt feliç. Comparteixo amb vosaltres algunes fotos de les vacances que he passat amb l'Anna.

Avanti amb el nou curs!

1 comentario:

Anónimo dijo...

je je je . Les que t' esperen ( ens esperen)