miércoles, 20 de mayo de 2009

multipost!

Ja fa uns dies que no actualitzo el meu blog... i això no és propi de mi. De fet, porto unes setmanes bastant estressat amb la feina. Queden pocs dies per la junta d'Accionistes de CASSA i això porta molta feina al departament de Comunicació. A més, estic immers en la comunicació d'un acte important que tindrà lloc el proper divendres (ja us explicaré i us penjaré fotos). Tot plegat em resta tant de temps que no he pogut explicar-vos que he estat a Londres (per cert: quina enveja de ciutat i d'actitud de les persones) i que dissabte vaig celebrar amb els amics l'aniversari de l'Anna i la lliga del Barça. Us deixo algunes fotos.
















Aquests dies també m'he assabentat d'un concurs de blogs de Sabadell: una iniciativa de l'Ajuntament i de Sabadell fes clic en la qual vaig participar l'any passat sense gaire èxit. Aquest any, però, ja tinc 31 vots i ocupo la 12a posició, pel que no em puc queixar! Gràcies a tots els que m'heu votat! I si encara no ho has fet, a què esperes? Entra a http://www.clicapersabadell.cat/, busca el meu blog i vota'm!

I jo ara vaig a continuar fent de PR, que és el que toca. Això sí: prometo un post una mica més profund en breu!

No hay comentarios: