miércoles, 5 de noviembre de 2008

Ja tinc el títol del Màster!

Acabo d'arribar de l'Escola de Postgrau de la UAB. Tot i que ja fa més d'un any que vaig acabar les classes.. i tot i que el projecte de final de Màster el vaig presentar el passat mes de febrer, avui ha tingut lloc l'acte de lliurament dels títols, en el marc de la inauguració de la 15a edició del Màster DCEI. M'ha fet molta il·lusió trobar-me allà al doctor Josep Maria Martí, ex-professor meu de la Llicenciatura, que ha acudit com a director de l'àrea de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Facultat de Comunicació, així com altres companys d'estudis i professors i coordinadors.
A l'acte ha pronunciat una ponència Carlos de la Iglesia, director de Desenvolupament Corporatiu de Microsoft Ibérica. Ha estat molt interessant conèixer com Microsoft gestiona els seus intangibles i la seva comunicació. La sessió també ha servit per omplir-me d'entusiasme. Em quedo amb unes dades del doctor en Comunicació Pere Soler, director del Màster: tot i que fa 15 anys pocs eren els que apostaven per la figura del DIRCOM, actualment el 38% de directors de comunicació corporatius estan posicionats en la primera línia de l'organigrama de l'organització. I el 80% de les empreses tenen departament de comunicació propi.
I, per acabar, ho faré de la mateixa manera que Carlos de la Iglesia al finalitzar la seva ponència: "habéis escogido la mejor profesión del mundo [comunicació]". Sí: és un món complicat, a vegades poc valorat... però és el món que m'apassiona. Com deia Josep Maria Martí, "els DIRCOM heu de demostrar creativitat i talent... l'esforç i el treball ja es dóna per suposat". Quin repte més apassionant!

No hay comentarios: