domingo, 24 de agosto de 2008

Nou curs!

Avui recordava amb la meva família que sempre he sigut una mica estrany: quan era petit i arrivaben les vacances, en comptes d'alegrar-me com la resta de companys de l'escola, només em venien ganes de que arribés setembre. Ara no em passa ben bé això, però sí que és cert que ja tinc ganes de començar el nou curs. Sobretot perquè és un curs especial, que portarà canvis a tots nivells i que serà decisiu. Ja tinc ganes d'activar els projectes que el passat 1 d'agost van quedar-se en stand-by!

Abans, però, m'agradaria compartir amb vosaltres algunes fotos de les vacances de luxe que m'he fotut!

  • FOTO 1: L'Anna i jo a Fuerteventura, a la carretera que travessa el Parque Natural de las Dunas de Corralejo.
  • FOTO 2: El sol es pon al desert de Fuerteventura.
  • FOTO 3: La piscina de l'hotel (bé... una de les 7 que té...) estava molt calenta!
  • FOTO 4: Crec que ha sigut l'estiu que més còctels, refrescos i sucs m'he pres...
  • FOTO 5: El David ens va visitar a Coma-ruga!
  • FOTO 6: Després dels matins dedicats a la platja, les tardes ens han servit per passejar i sopar a altres poblacions. Aquí estic amb l'Anna a Palamós.














































































1 comentario:

Anónimo dijo...

Jo també tenia ganes de començar l'escola, però més cap a finals d'agost... quan ja no t'aguantaves d'avorriment...
Ara, per contra, no li faria un lleig a unes setmanes més de vacances... :)

Molta sort en el nou curs company! xDD
A reveure!