lunes, 9 de junio de 2008

Presento la festa de la Sagrada Família

Aquest dissabte va ser un d'aquells dies que, tot i que acabes esgotat, em serveix per reconciliar-me amb el meu objecte preferit: el micròfon. Fa temps que tinc mono de micro i oportunitats com la del dissabte (gràcies Sagrada Família per pensar en mi!) no es poden deixar passar. Pel matí, muntant la il·luminació i fent proves de so. A la tarda, assajant amb les actuacions. i a la nit, l'espectacle (amb la coordinació a la part t'ècnica de l'Anna!). Era la festa de cloenda del curs, on l'escola, els pares i els amics s'acomiadaven de la primera promoció d'estudiants de batxillerat. La festa va comptar amb parlaments oficials, actuacions (per cert, de molt bona qualitat!) i el lliurament d'orles i beques als alumnes de 2n de batxillerat. Al finalitzar, vam sopar a la mateixa escola.
La Sagrada Família és un cole que no coneixia i em va sorprendre positivament. Tot el personal, encantador. I l'auditori, excel·lent. A més, dóna continuïtat al projecte del Vidal i Barraquer, el meu Vidal, amb qui comparteix valors, ideals i una mateixa manera de formar persones, basada en l'humanisme cristià. Deixo unes fotografies que m'ha enviat ara mateix el fotògraf de l'acte.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ENCARA ES VIU EN RAMON ROSELL???


SOC :lo peor