domingo, 15 de junio de 2008

Cap de setmana a Roses

Ahir dissabte, després de fer l'examen de la UOC, vaig marxar amb l'Anna a passar el cap de setmana a Roses. No havia estat mai. El poblet no m'ha matat gaire, sincerament... però m'ha cridat molt l'atenció la quantitat de francesos que hi havia. La ciutat era d'ells! Els rètols, en francés. Els comerciants i cambrers, francesos. Els turistes, francesos (amb mitjons i xancletes). Si demà fan un referèndum per decidir si Roses és França, us dic jo que Roses s'annexiona al país veí! Bé, com a mínim, que segueixin venint, consumint i deixant calers, que aquí estem en crisi. Ah! per cert: el cap de setmana genial, per desconnectar i per gaudir. Però ja toca que surti el sol, oi?

3 comentarios:

Unknown dijo...

Eis, i l'examen que tal va anar? xDD

òscargid dijo...

Bé, la veritat és que era molt fàcil!

Anónimo dijo...

I jo que m' en alegro ! Es bo fer-se regalets . JpE