jueves, 25 de octubre de 2007

II Jornades de formació dels Síndics locals de Catalunya


Últimament la meva relació amb Mataró és, si més no, bastant curiosa. De no haver anat mai a aquesta ciutat he passat a realitzar treballs relacionats amb ella! Si fa uns dies estava preparant uns textos per a un catàleg d’una empresa de Mataró, avui he estat a la capital del Maresme per gestionar la comunicació de les II Jornades de formació dels Síndics locals de Catalunya. Mataró ha estat la ciutat escollida per a celebrar aquestes jornades. Jo no tinc ni idea de dret... ni de lleis... ni de presumpció de veracitat o innocència... però he de reconèixer que el que s’ha parlat allà ha estat molt interessant. Però bé, la meva feina no era escoltar les ponències sinó ajudar en tot el que pogués en temes de protocol i premsa, tot i que la meva feina en aquestes jornades ha estat més de “pre-producció” en dies anteriors que no pas en el dia d’avui (he fet la maquetació i disseny d’un llibret, he redactat les notes de premsa, he dissenyat cartelleria i material de les jornades...). Llàstima que el mal de coll no m’hagi deixat gaudir al màxim d’una jornada com aquesta (sí... crec que m’estic refredant!).

Després de tot el dia a Mataró, hem quedo amb la simpatia de molts síndics locals, que em transmeten el seu carinyo i la seva consideració cap a la meva professió i cap a mi. Els hi agraeixo molt que confiïn en mi per gestionar una cosa que sona molt bé però que pocs saben què és exactament: la comunicació. Ells saben que, en el cas dels Síndics, entenc la comunicació no com a persuasió, sinó com a difusió. Si no estàs a l’agenda d’actualitat, si no surts als mitjans de comunicació, no existeixes. I si no existeixes, molta gent desconeix que el Síndic local el pot ajudar en alguns temes concrets.

Gràcies Síndics i ànims amb la vostra feina! I gràcies, com no, al Toni, per pensar sempre en mi, i al Josep, per iniciar-me en aquest camí.

No hay comentarios: