martes, 23 de octubre de 2007

Estic de fira (i no d'atraccions)


Ahir i avui he estat a Lleida, a la Fira internacional d'equipaments municipals, Municipàlia 2007. Dos dies intensos, de molta feina. Per a una empresa com la meva, anar a una fira significa construir en un temps rècord una espècie "d'habitatge" provisional. És el que els entesos coneixen com a "estand". Una construcció normalment impactant... que s'aixeca gràcies als "constructors" d'estands... però també amb l'esforç dels coordinadors. I clar... ser coordinador d'una cosa com aquesta és estressar-se al màxim... Malgrat tot, ha valgut la pena. Una bona experiència i uns resultats magnífics: un estand molt digne, molt bonic (per a mi, el millor de tota la fira) i la visita de l'alcalde de Lleida i de la Directora General de Cooperació Local (per alguna cosa han de servir els coneixements d'RRPP i de protocol).
Estar a Municipàlia també m'ha servit per altres coses. Per exemple, per fer contactes. He conegut al director general d'una important revista especialitzada i he pogut mantenir amb ell una interessant conversa. Llàstima que no sempre algunes decisions depenen de la persona que gestiona la comunicació a l'empresa...

Una fira d'aquestes és tot un món. Un món de nervis (caps de comunicació desesperats perquè l'estand els hi cau), de pols (sempre hi ha empreses que es posen a tallar fusta a última hora), de seguretat (realment cal tanta acreditació, passes especials i entrades?), de cansament (12 hores dret és el que té...). I mira que jo pensava que només era una excusa per portar traje i corbata!

Avui dormiré, per fi, a casa meva. I ho faré amb la consciència ben tranquil·la. He fet bé la meva feina i els resultats han valgut la pena. I l'experiència segur que em servirà de cara a la propera fira, que segur que serà encara millor.


No hay comentarios: