lunes, 18 de octubre de 2010

Gestiono la comunicació de l'acte de lliurament dels Premis Ciutat Sostenible

Aquest matí, la princesa Letizia ha lliurat a Madrid els Premis Ciutat Sostenible a les millors iniciatives ambientals dels municipis de l’estat espanyol. Estic a l’AVE, de tornada cap a Barcelona, després d’un dia intens de feina. És el primer moment que tinc per parar-me a pensar una mica i, sincerament, crec que puc estar content de la meva aportació en aquest destacat acte.

Un any més, la Fundació Fòrum Ambiental i Touchpoint han confiat en mi per gestionar la comunicació i relació amb els mitjans d’aquest acte, fet que m’omple d’orgull i responsabilitat. La meva feina ha consistit, bàsicament, en el que sé fer: convocatoria de premsa (juntament amb Casa Real), relació amb els mitjans i periodistes, redacció i enviament de tota la comunicació de l’acte (dossier de premsa, notes de premsa), relacions publiques i seguiment posterior. En les properes hores i dies anirem veient quina repercussió mediática tenim –important, m’atreveixo a predir, veient la gran afluència de periodistes i reporters gràfics assistents al Pabellón de la Rosaleda de Madrid -.

Avui, a Madrid, m'he sentit més a casa que mai, ja que m'he portat una grata sorpresa: el guardó com a finalista dels premis que ha estat atorgat al Consorci del Vallès Occidental l'ha recollit el meu alcalde, Manuel Bustos.

Els Premis Ciutat Sostenible, que aquest any arriben a la vuitena edició, s’atorguen com a reconeixement als municipis espanyols que aposten per projectes i actuacions dirigides a potenciar la sostenibilitat. Enguany, el Premi Ciutat Sostenible ha estat per a la ciutat de Palencia. La princesa Letizia ha lliurat també els guardons a La Aldea de San Nicolás, Rivas Vaciamadrid, Santa Pola i a la Diputació de Jaén; la resta de municipis i entitats premiades en la present edició. Altres autoritats presents a l’acte han estat Ana Botella, Tinenta d'alcalde de Madrid; i Teresa Ribera, Secretària d’Estat per al Canvi Climàtic, a més dels alcaldes i representants municipals de les ciutats premiades.

A nivell professional, ha estat molt enriquidor participar en un acte com aquest, responsabilitzant-me de la comunicació i difussió del mateix. I a nivell personal, és un plaer treballar amb el recolzament de Touchpoint i la Fundació i dels seus professionals.

I ara, cap a Sabadell, que tenim molta feina!

No hay comentarios: