martes, 28 de abril de 2009

D'acte en acte

Aquesta tarda ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis del 22è concurs de dibuix CASSA, que he tingut l'honor d'organitzar amb les meves companyes. El vestíbul de la seu social de la Fundació CASSA ha acollit l’acte, que ha comptat amb la presència de Ricard Estrada, regidor de Sostenibilitat i Gestió d’Ecosistemes; Xavier Bigatà, president del Grup CASSA; Miquel Àngel Fos, director general, i una àmplia representació dels estudiants que han participat en el certamen.

El concurs de dibuix CASSA, que se celebra des de fa 22 anys, pretén despertar en els nens i nenes l’interès i l’admiració per l’aigua. Hi concursen els estudiants d’entre 10 i 14 anys de les escoles de Sabadell que participen a l’activitat El cicle integral de l’aigua, dins del Programa Educatiu Mediambiental que la Fundació CASSA ofereix gratuïtament als centres educatius. Jo, que encara sóc un nen i, a més, de Sabadell, m'enrecordo perfectament de la meva visita al dipòsit de Can Llong i a la depuradora d'aigües residuals. I també del premi "de consolació" que vaig guanyar al concurs de dibuix: una motxilla de colors verd i rosa que encara està per casa!

Enguany, el Programa Educatiu de la Fundació ha tingut una participació de més de 5.000 estudiants, provinents de la majoria d’escoles de Sabadell.

2 comentarios:

Marc Serrano i Òssul dijo...

Jo també me'n recordo, de la visita al dipòsit de la Serra d'en Cameró. ;-)

Anónimo dijo...

El gran protagonista l' altaveu . je je je

Una madre sorda