martes, 17 de junio de 2008

Sopar al restaurant de l'Arola (hotel Arts)


Ahir a la nit vaig sopar amb molt bona companyia i en un lloc ideal. No havia anat mai al restaurant del
Sergi Arola, a l'hotel Arts. El sopar va ser genial! Una experiència molt bona, plena de creativitat, sabors i textures. Em quedo amb el "xipi-ou" i l'adaptació del perfum de Carolina Herrera (sí, es menjava i s'olorava). Era un menú degustació especial, ja que la nit estava dedicada als grans xefs espanyols. Cada plat estava cuinat per un d'ells (Arola, Pancetti, Eneko Atxa, Ángel León, Ismael Alonso, Jordi Roca). Aquí està el detall de tot el menú:

  • Ostra, mantega d'algues i el seu ceviche
  • Squet fred de gambes i caneló d'alvocat
  • Xipi-ou
  • Sotabarba confitada a baixa temperatura amb el brou de la cocció i flor adormidora
  • Peix de roca rostit amb brasa de carbó de pinyol d'oliva i fons d'amanit
  • Ànec, naps, brots de blat de moro i romaní
  • Adaptació del perfum de Carolina Herrera
  • Soufflé de coulant de xocolata negra

S'agraeix molt que t'expliquin a cada plat què és el que menjaràs i com ho has de fer.

La nit va ser especial no només pel sopar. Abans d'entrar al restaurant, ens van ensenyar tots els detalls de l'hotel. Les suites, la suite presidencial, el Club privat i els apartaments. És un hotel magnífic. Diuen que el millor de Barcelona, i que no hi ha un producte de la mateixa qualitat que els apartaments en tota la ciutat. Són unes estances enormes, de dues plantes, amb una decoració exquisita (de les que mai passen de moda) i amb tots els luxes possibles. I les vistes des de la planta 34 són les millors panoràmiques de Barcelona. Després de veure això, estic segur que tots els hotels als que vagi em semblaran poc... (què fàcil és acostumar-se al luxe... jo he estat uns minuts i ja m'hi sento còmode...:P). Però, més maco que l'hotel i més bo que el menjar va ser la companyia.

No hay comentarios: