miércoles, 27 de febrero de 2008

Des de Lleida

24 dies sense escriure ja és massa! M'havia proposat escriure al meu blog més sovint, però el dia a dia m'ho posa molt difícil. He hagut de venir fins a Lleida per a escriure!
Estic a l'habitació de l'hotel, tot esperant que arribi l'hora de sopar. He vingut en AVE. La veritat és que està molt bé i segur que a partir d'ara l'agafaré més sovint. Estic a Lleida perquè demà tindrà lloc aquí la desena Trobada del FòrumSD, l'associació de Síndics Locals de Catalunya, i jo sóc l'encarregat de portar el tema de premsa i RRPP.
Fa uns minuts pensava en que estic molt satisfet. Satisfet de les moltes coses que faig, de les oportunitats que em donen per fer allò que penso que sé fer... Són moltes coses al cap (i al cor), moltes hores davant d'un ordinador, factures altes de telèfon... però tot val la pena si em fa créixer com a professional i si em permet fer el que més m'agrada.
El 2008, de moment, està sent un molt bon any. Un any marcat personalment per l'excel·lent aconseguit al Master de Direcció de Comunicació (sí! ja l'he acabat!) i per les oportunitats que no deixen de sorgir-me (i que la tendència continui!). Un any en el que espero anar a més, en el que tinc moltes ganes i en el que no em falten forces. Un any intens, però que valdrà la pena.

No hay comentarios: