jueves, 27 de septiembre de 2007

Benvinguts al meu blog!

Què tal?
Sincerament: no sé què escriuré en el meu blog. Pensaments? Idees? El que he fet durant el dia?... Realment tot això ha de ser públic? A algú li pot interessar el que jo faig?
En fi... simplement crec que un comunicador no pot deixar de tenir una eina de comunicació tan de moda com està actualment el blog. No tinc ni idea amb la periodicitat en que escriuré, però espero que sigui una manera de lliberar les meves preocupacions, rumiar sobre les meves dues passions (l'Anna i la comunicació) i compartir les meves il·lusions.
Gràcies per entrar! Jo ara em quedo pensant a què dedicaré la meva propera entrada al blog.
Fins la propera!

1 comentario:

Anna dijo...

Felicitats per la creació d'oscargid.com i per la inauguració del teu blog! Ja trigaves! Anima't a escriure que som uns quants qui ho esperem i llegirem amb atenció! Tu ets comunicació!